Retourneren en klachten

KLACHTEN EN RETOURNEREN

Wij doen ons uiterste best om onze producten met veel zorgzaamheid bij je te krijgen. Helaas kan het toch voorkomen dat je niet tevreden bent over een product.

Retourneren:Â

Je hebt het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te retourneren. U krijgt dan het volledige orderbedrag gecrediteerd. De kosten voor retour van je thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa €6,95 per pakket of €3,50 voor brievenbuspakketten, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van je vervoerder. Indien je gebruik maakt van het herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kun je contact met ons opnemen via dionne@dionnehendriks.nl.

Je kunt het product voldoende gefrankeerd retour sturen naar het volgende adres:

Thuis bij Dionne
Hondsdonkseweg 3
4858RM Ulvenhout AC

Wij nemen na ontvangst zo spoedig mogelijk contact met je op over een vervangend product of restitutie binnen 14 dagen.


Klacht:

Een klacht kun je indienen via dionne@dionnehendriks.nl. Vermeld hier je naam, e-mailadres, telefoonnummer, productcode en aankoopdatum. Verder hopen wij dat je de klacht zo duidelijk mogelijk kunt omschrijven.

Zodra wij je klacht hebben ontvangen zullen wij deze zo spoedig mogelijk in behandeling nemen.